درمانهای قطعی بواسیر

تعرفه تبلیغات در سایت

بواسیر یک مشکل مزمن در ناحیه مقعد است که بیشتر افراد برای درمان اقدام نمی کنند. با شناهت علائم بواسیر می توانید خیلی سریع برای درمان اقدام کنید.

علائم و روش های درمان بواسیر

بیماری بواسیر

 بواسیر چیست؟

بواسیر عبارت است از سیاهرگ های گشادشده ( واریسی ) در راست روده یا مقعد. بواسیر ممکن در مجرای مقعدی (بواسیر داخلی ) یا در مدخل مقعد (بواسیر خارجی ) واقع شده باشد. بواسیر ممکن است سال ها وجود داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی بدان پی برده شود.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت: 4:12

افزایش حجم سینه ها توسط جراحی یکی از روش های درمان می باشد. در این روش از پروتز سینه جهت ایجاد یک سینه بزرگ تر و جایگزینی حجمی از سینه که در حین حاملگی یا کاهش وزن از بین رفته استفاده می گردد. از پروتز جهت بازسازی سینه ای که در حین سرطان و یا ضربه از بین رفته هم استفاده می گردد.

این عمل یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی مورد درخواست بانوان است که طی آن پروتزهای مصنوعی برای افزایش اندازه و بهبود شکل سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.پروتز‌ها پوششی سیلیکونی دارند که قبلا داخل آن را با سرم نرماسالین پر می‌کردند. فایده این نوع سیلیکون آن بود که جراح می‌توانست پوشش سیلیکونی را لوله کرده (بدون آن که داخلش مایعی وجود داشته باشد) و از سوراخ کوچکی که روی پوست سینه ایجاد کرده بود به داخل سینه منتقل کند.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت: 3:35

لیپوساکشن با کمک مکش چربی ها را از بدن بیرون می آورد. در موقع لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن (کانولا) به وسیله برش های کوچک وارد بدن شده و پزشک متخصص لوله را زیر پوست می چرخاند تا به ناحیه تجمع چربی ها برسد، بعد چربی های اضافی از طریق این لوله به بیرون هدایت می شوند.

آیا لیپوساکشن خوب است

...
نویسنده : سهیل بازدید : 203 تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت: 3:33